Verkkokaupan toimitusehdot
Verkkokaupan toimitusehdot ja maksutavat
Verkkokaupan tuotteita myy Laguna Oy 2203135-0. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla info@hoitola-laguna.fi tai puhelimitse arkisin 0407696414
Tilaaminen
Tuotteet tilataan osoitteesta www.hoitola-laguna.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- linkin tilauksen seurantaan
- tilausnumeron
Voit myös rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin pääset helposti tarkastelemaan tilauksiasi ja järjestelmä muistaa aikaisemmin antamasi tietosi.
Maksutavat
Maksu pankkipainikkeilla
Paytrail Oyj maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oyj. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.
Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.
Verkkokauppa käyttää Paytrail Oyj maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n (2122839-7) välille. Paytrail Oyj vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Toimituskulut lasketaan automaattisesti ostoskorissa olevien tuotteiden mukaan. Yli 70 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja (pois lukien kotiinkuljetukset)
Matkahuolto
- Lähellä paketti; Paketti toimitetaan lähimmän matkahuollon palvelupisteelle, yleensä Siwa tai Valintatalo
Posti
- SmartPOST: Nouto postin pakettiautomaatista, nouda tilauksesi valitsemastasi pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta
- Economy: Nouto postin palvelupisteestä, mukaan tarvitset lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen
Tuotereklamaatiot
Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus/lasku. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä Laguna Oy:n asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan palautuslomake, joka toimitetaan tilauksesi mukana. Lomakkeesta on löydyttävä seuraavat tiedot:
Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, tilinumerosi ja kopio Laguna Oy:n tilausvahvistuksesta.
Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa.
Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Paytrail Oyj:n palautustoimintoa;
Palautusohjee:t
Matkahuolto
Palautettava tuote toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen käyttäen alkuperäistä lähetyspakkausta.
Posti
Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen. Kirjoita lähetyksen päälle Laguna Oy, Asiakaspalautus
Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.
Noutamattomat paketit
Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin. Laguna Oy:n noutamattomista paketeista perimme 15 euron suuruisen maksun. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.
Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti. Näin vältyt maksamasta 15 euron kulun.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@hoitola-laguna.fi tai postitse:
Laguna Oy
Maaherrankatu 34
50100 Mikkeli
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Laguna Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Mikkeli 7.10.2021
Laguna Oy